Fjoll Fia!

Tacka vet jag logdans .... Som Lasse Berghagen en gång sjöng...


Ja, livet är verkligen inte en dans på rosor.. Eller iofs beror ju på,rosor har ju
även den taggar.. Så varför inte.. LIVET ÄR EN DANS PÅ ROSOR !!

En ständig fråga som jag är riktigt less på är "När kommer nästa då?"
Ja barn alltså.. När man har skaffat ett barn så verkar alla tro att man
ska bli någon sorts barntillverkare.. Mmm, erkänn nu alla mammor o
pappor, visst är den frågan störande ??!
Vem fan vet när man blir gravid ?? Inte jag iaf.. !
Men nästa gång ska jag fanimej svara att jo den kommer den 23 maj 2010..!

Var och städade idag, tvinga med mig Jessica som sällskap.. Det är verkligen
skräckinjagande där ute i skogen.. Jessica kom springande upp för trappen o
sa "det står någon utanför dörren" vilket det givetvis inte gjorde..
Men inte bara jag som känner av att man verkligen är iaktagen där..
INGEN skulle höra en, och de har inte ens en hemtelefon.. Inge ute belysning
och inga lampor på vägen.. Nja, nästa gång MÅSTE de vara hemma om jag ska
städa.. Det är fan ett krav.. !! Visst är jag lite fjollig allt, är 21 år och tvingar med min
lillasyster.. Haha! Tragiskt är väl också ett ord att beskriva det hela med !!

NO CANDY !! Inge godis idag heller :D
Fasiken vad jag är duktig, och inte en endaste klunk cola :D!!
BRA SOFIA BRA SOFIA BRA SOFIA !!
Ni kanske inte kan förstå att det ska vara SÅ svårt att sluta med
coca cola.. Fine.. Men när jag slutade röka så ersatte jag det beroendet
med att dricka cola.. Så jag antar att jag kommer få mig en ny ovana nu..
Undrar va det kommer bli?! !
Migrän kommer jag antagligen få inatt / imorgon också.. Känns som det..
Annars är det pga att jag inte druckit nån cola, ja vem vet !

Ne nu ska jag ta o fixa lite här, sen är det sängen !!
Kan även meddela att Lucas somnade på 20 min idag, LITE
skillnad mot igår haha.. ! Men antar att han kommer vakna snart !


Världens finaste unge !!













Kommentarer
Postat av: kattis

Bra jobbat med godiset! Jag har inte heller ätit godis på 2 dagar nu och känner mej RIKTIGT nöjd! :D Dom säger väl att efter 2 veckor ska suget va borta, frågan e bara om man står ut dom 2 veckorna ;) Kämpa på!! Kram

2008-11-12 @ 11:46:19
URL: http://kattislindqvist.blogspot.com
Postat av: carro/Häxan

Vad fiina ni är!!

2008-11-12 @ 12:36:50
URL: http://caroline1981.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0