En klagans visa..

Just idag är jag stark!

Känner mig så förvirrad egentligen.. Det känns som om det vore nått
som är pågång.. Som om det blir dom sista dagarna..
Mitt undermedvetna säger det, mina drömmar de talar samma språk..
Men jag vill inte tänka för mycket..
För ni vet väl att man kan få saker att ske via tanken ? Om man tänker
på samma sak om och om igen..!
Finns det inte pause knapp på hjärnan?! Det vore det perfekta just nu..
Det får ju inte ske, DET KOMMER INTE SKE! får jag tala in mig..
Men INGEN vet.. Det oförutsägbara sker alltid när vi minst anar det!
Fast brukar det inte vara så att om man drömmer nå hemskt så är
det tvärtom ?!
Åhh va jag önskar att pappa vore här.. eller i sverige ialla fall..
DÅ hade jag haft någon att prata med, tänka sig att pappa är min bästa vän.
Den som vet mest om mig, och det jag funderar på..
Och jag funderar och tänker idiligen, det förbannade tankehjulet verkar aldrig
vilja stå still.. Någon som vill låna mig en pinne ?!
Jag orkar inte.. Jag pallar det inte.. Jag tar mitt eget liv..
WE ARE FOREVER AND TOGEHTER WE WILL DIE ! Det är ord som jag står för!
Skulle det hända att du skulle dö innan mig, jag lovar att jag kommer efter!
Jag vet töntigt att sitta här o säga att man skulle kunna ta livet av sig, men just
nu är det så jag känner, om denna person skulle dö...

DÖDEN DÖDEN DÖDEN DÖDEN DÖDEN DÖDEN DÖDEN DÖDEN DÖDEN
vilket jävla hemskt ord.. Jag ryser vid tanken..
Att se döden i vitögat var hemskt nog ska jag ta o upplysa er om..

Jag är astrött , men jag vill inte sova. .
Mina drömmar börjar bra.. sen så halkar vi in på samma dröm
om och om igen.. vareviga natt.. vaknar upp kallsvettig och ser mig
om.. Jag ORKAR INTE DRÖMMA DETTA IGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!

Allt blir inte bättre av att Lucas ligger o babblar varje kväll om att
ambulansen ska hämta honom.. INTE DET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fan GUD, finns det någon gud ?! Ibland tvivlar jag alltså..
Hur kan han låta en utstå allt detta ??
allt har en mening.. HAHAHAHHAAHHA
VEM FAN KOM PÅ DEN ?!?!?!?!??!?!?!?!??!?!?!??!?!?!?

JAG TROR INTE PÅ NÅTT I DENNA STUND !!!
TRAGISKT NOG INTE ENS MIG SJÄLV !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0