Du bara tror du..

Saturday i´m in love !

Underbara lördag.
På fm åkte vi in till stan o kikade lite.
Hittade ett par skitsnygga skinnstövlar *vill ha*
men har ej råd :/
Handlade lite nödvändigt såsom blöjor.
De hade lite julmarknad vid Ica Maxi så Lucas fick sig
en ballong och en munk.
Sen åkte vi till mamma och firade Tobbe som fyllde år
i torsdags. God tårta.
Hem och sov middag...
Jag gjorde dundergod mat, kyckling, ris, grönsaker och
hemgjord örtsås.. :D !
Sen så gick jag och Lucas en sväng, som alltid.
Så skönt att komma ut en sväng.
Vi gick hem till mamma igen, för att umgås med mina syskon.
Linnéa och Tobbe åker ju "hem" igen imorgon, så man får passa på.

Sen hade vi mys med chips o dip framför tvn.
Jag hade hyrt en film, Brudens bäste man.
Den rek jag verkligen, jag gillade den :D
Men sen så är ju jag mycket för romantisk smörja. Haha!

Lucas somnade rätt sent, som vanligt på lördagar.
Men det gör mig inte nått, så mysigt att han är upp så!

Nu sitter jag här i nästintill bara mässingen, svettas som
en gris. Har feber..
Apropå det, när ni har feber.. Fryser ni eller svettas då ??
Folk säger att man fryser vid feber, men jag svettas ALLTID.
När jag svettas mycket då vet jag, ahapp feber. Och det stämmer
varje gång. Är jag speciell eller hur har ni det ??

Imorgon kommer domen, ska och visa bilen för en som ska laga
den, så imorgon får jag veta ca hur mycket det kommer kosta..
SUCK ! Men det måste göras, annars får jag ju körförbud..
PAPPA KOM HEM!! Fan va billigt det hade blivit då..
Men men.. Hoppas att denna gubbe inte vill ha allt för mycket..
Kanske någon som läser detta vet någon som har garage och
svets ??!!! TELL ME!! SNARAST !!

Nej känner att det är dags för sängen snart,  Lucas kommer nog
vakna snart, han brukar ju göra det en gång innan han sover
gott hela natten.. Jag tror att jag ser rosa elefanter dansa runt
här snart och sjunger makkarena.. eller nått..
Är helt snurrig !!

Haha, vill ni veta nå klantigt som jag gjorde idag ? ?
Körde in i garaget haha!!
Missbedömde avståndet så en stor plast bit rök från
bilen, och en planka från garaget..
Men allt kan inte vara perfekt eller hur ? ;P !!


Kyss o smek !


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad glad jag blir :D

Som det ser ut nu så har jag inte planerat in nått svärdsjö, men jag får sno med mig en påse bullar och besöka dig :D

puss.

2008-11-23 @ 15:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0