Döende-...

Adolpson och falk - mer jul
Triad - tänd ett ljus..

Haha, jaa man måste ju börja lyssna på lite julmusik nu :D


Imorse var vi till öppna förskolan, ja Lucas sov näästan hela natten,
vakande till några ggr men inga längre stunder.
Jag känner mig halvt döende iaf, trött som faan..
Ska nog ta o lägga mig snart, känner på mig att lillaman vaknar till snart
Vilket han ofta gör efter ca en timmes sömn, så har det vart sen han
var liten. Men så räcker det att jag visar mig så somnar han om direkt.
Antar att han vill veta att man är i närheten..

Grannen har åkt på ögoninflammation, håller tumarna för att vi klarar oss.
Vi har ju vart med dom de senaste dagarna..

ne har inte spec mycket att säga just nu..

Tittade ni in förra länken till youtube ??
Om inte   http://www.youtube.com/watch?v=7uSlqI1AVUk

hade tänkt lägga ut lite kort som vi tog ute idag, men har inge batteri..
Så får bli en annan dag.. kanske..

Kyss o smek

-Älskar dig min son-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0