Do you remember


Willie Nelson - She is gone ...

Okej, jag tjatar mycket om Willie Nelson men det är sååå avslappnande
och lyssna på honom såhär på kvällskvisten..
Så underbar röst !!

Denna dag har flytit på rätt fort..
På em var jag o Lucas hem till Oliver o Martina och hälsade på, det var
någon vecka sedan sist.. Satt mest i soffan och slappade och snacka en
massa skit !
Jag har sedan ihelgen vart till affärn varje dag för jag vill så gärna se
Adam Sandlers film Don´t mess with Zohan..
Då jag älskar Adam sandlers filmer och musik..
Men varje dag jag vart dit så har den inte funnits, så gick dit idag och hörde
när den skulle komma in igen.. Idag före klockan 18.. Åhhh vad bra...
Mmmm men Visst.. Idioten (?) som har hyrt den, kom ju såklart inte
och lämnade tillbaka den.. SUCK!!!
Så imorgon jävlar.. eller om jag hoppar det imorgon o hyr den på onsdag
istället då det är andra avenyn imorgon.. VIKTIGT !! ;D !
men den ska ses innan veckan är slut ialla fall, så mycket kan jag lova.. !

Emelie, vad säger du ska vi försöka styra upp att ses på kupolen i veckan ??
Hur jobbar du ?? !!
Skulle vart o titta på skor, sen vart till biltema.. :D !

Idag när vi gick från martina så gick vi förbi skolan..
Så mycket minnen om när jag var lite kom och fladdrade förbi..
Såhär i vintertider.. Minns jag spec när man fick sista maten i skolan
innan jul.. Självklart julgröt :D ! Myspys.. Sen så vid Lucia så fick vi
alltid lussebullar, pepparkakor och varm choklad i skolan..
Tänk när man var liten, inga probelm hade man då, inget ansvar.
Ens största problem var att man inte fick vara ute länge eller nått..
Va livet var enkelt!

Just nu lyssnar jag på Phil Collins.. också bra sångare !!
Musik Musik Musik..
Hur skulle jag kunna leva utan att lyssna på musik.. !

-Vännen det ordnar sig, jag finns här, det vet du-

Älskar mitt liv och mina pojkar !

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det tycker jag allt att vi ska göra :D

I morgon så jobbar jag till 18.00 , men kupolen har ju öppet till 20.00 .. annars så slutar jag 16.30 på fredag. Passar något av det? eller tycker du att det är för sent.

2008-11-04 @ 11:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0