Aha........

Fettig mat!

Lucas har pratat om Mc Donald´s nu i säkert en månad, så idag åkte
vi faktiskt dit och åt.. Mmm.. Det är ju faktiskt inte så jävla gott..
Men hör och häpna , förr när jag åt snabbmat rätt ofta så gick jag
NER i vikt.. Det ni :D!
Antar att anledningen till det är att jag får rännskita efter att ha
ätit på donken.. Haha!! Är jag säkert inte ensam om ?!
Och som vanligt fick jag huvudvärk.. dock inte sån svår som jag
brukar få.. Undra vad det kan bero på ? FÖR fet mat ?!


- Sofijah - en saknad -
Gillar den låten.. Bra text!

Har fastnat på Ahabingo.. Haha..
Har spelat för 50 kr. det får räcke för idag tror jag..
kanske finns någon sida man får gratis pengar på när
man blir medlem ?! Ska nog titta upp det :D!

Lucas sover .. Antar att han vaknar till snart.. Skönt att jag oftast
bara behöver visa mig så somnar han om.. Hoppas på en bra natt!

Ingen på msn heller :/
Varför är det aldrig någon inne längre ??!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0