2 barnsmamma

Ja idag har jag provat på livet som tvåbarnsmamma..
Har väl både sina fördelar och nackdelar..
En fördedel är ju att barnen leker med varandra så man slipper
vara med hela tiden. De syssel sätter sig själva vill säga..
Lucas o Julius vill absolut inte gå och sova, snuttungarna..
Att man kan känna så mycket kärlek till någon annans barn också,
trodde jag skulle bli svårt när man själv fick barn,
men icke. Älskar fasters lilla Julle !
Och vilken skillnad det är på barn, har man ju alltid vetat men
nu när han sover över så såg man verkligen det.
Julius var det bara att stoppa ner i sängen och säga god natt så sov ungen.
Lucas måste man ligga brevid så tar det typ en timme innan han somnar.
Men alla är vi olika.. Undra hur mitt andra barn blir ?!
Har ju funderat mer och mer på om man ska skaffa ett barn till snart, eller
om man ska vänta tills Lucas blir en 6 år, det sa jag alltid förut.
Att jag inte vill ha tätt mellan barnen, men vette fan om jag håller på
och ångrar mig... Hmmmm... Ja vi får se..
Får se hur det blir med jobbet i Januari, blir det så att jag börjar jobba
som det så kommer jag väl inte vilja skaffa barn på ett par år haha!!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Halloween festen hos Cattis igår var jätte trevlig :D !
Jävla Elin som alltid ska vara så rolig så jag skrattar
så jag får träningsvärk i magmusklerna .. Haha!!
Mycket trevlig folk, faan Cattis vart hittar du alla vänner ???
O du gums, jag hänger på den 6 december om det är okej
för er ?? Skulle vara skit kul :D !
Kan ju skjutsa er ?? ;P ;P ;P !!

"Cattis, sära på peruken" ;P!

------------------------------------------------------------------------------------------

Nee kära läsare.. Är det någon som läser min fortfarande ?? !!

ÄLSKAR Detta väder... Myspys!!!

Imorgon blir det att gå ut med barnen efter frukost !

Kyss o smek !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0