Why you look so sad?


Hey little girl broken heart can be that bad.. It´s true..

Idag har vi inte gjort så himla mycket, var ute och lekte med Martina Oliver
Magda och Tindra idag på fm. Sen  vart vi med Martina hem och åt lite mat,
spagetthi och köttfärssås, det var aslänge sedan. Tack :D!
Lucas åt jätte mycket !!

Har fortfarande ont i magen, kommer och går..
Att det alltid ska vara nått, och är det inte de ena så är det verkligen det andra..
Det slår liksom aldrig fel.
Såg nu när jag borstade tänderna på Lucas att han hade en knöl uppe på tandköttet,
min första tanke var "fan nu har han fått nån inflammation" men jag har tryckt på läppen
där den sitter och han säger inget, bara slår bort min hand..
Ska avvakta och se hur det ser ut imorgon, annars så är det väl en tand som kommer
helt jävla fel. Bara det inte är en permanent tand som kommer redan..
Men skulle det va en inflammation eller nått så borde han ju ha ont?!
Och fortsätter detta magonda så antar jag att jag måste uppsöka en läkare,
fast jag inte har någon lust med det.. Men eftersom jag blödde igår så kanske det kan
vara en bra idé om det skulle börja blöda igen.. Visst är det så att man alltid tror det
värsta ?! Därför jag avvaktar, kan ju bara vara nå simpelt.. Men kan även vara nå
allvarligt, vi får se hur jag mår imorgon..
Imorgon ska vi åka och storhandla.. Antagligen trängas med en massa annat folk.
Men vi sikta på att komma iväg vid elva, kan ju inte vara så många ute då?!
Har parkerat utanför lindas  garage idag och snott hennes kupé värmare och HOPPAS
att dörrjäveln inte är fast frusen imorgon. För nu du Cattis funkar inte det ens med
påsen :(! Jävla skit hela jävla tiden !!

Kan passa på att fråga här, är det någon som har eller vet någon som vill låna ut
eller sälja följande ; täcke till spjälsäng, babysitter, första bilstolen, liggvagn?!
en kompis som ska ha barn nu i mars..!

Nej nu ska jag göra mig klar, plogbilen är utanför och då lär ju Lucas vakna, suck!

Över och ut. Rulla och skjut!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Min kära gumma,du måste kolla upp dej..jag får fan ont i mitt hjärta för att du inte kollar upp dej...blir juh fan orolig vettu:(



o jävla skitans att inte ens värme påsen funkar nu då=/

2008-12-22 @ 12:42:22
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0