When i feel ugly i just look at you

When i feel ugly, i just look at you..

Idag har vart en lugn dag, inte gjort spec mycket..
Efter frukosten gick jag o Lucas ut och lekte lite i snön..
sen gick han in och skulle äta lunch, som vanligt tvärvägrar han att äta lunch..
Jag åkte då och lämnade bilen, har ju en som ska laga den i veckan.
Skulle få hämta hem den igen på onsdag.. Håll nu era tummar för att det inte är nå
större byte eller rep som behövs på avgasröret..
Men det ska han endå inte fixa nu eftersom jag inte har nå pengar, så jag får bes
och få en 2a på avgaserna.. måste göra en motortvätt också men Fredrik lovade att han
skulle hjälpe mig med det.. Han sa att om man har otur så är det inte säkert att bilen  startar
på några dagar när man har gjort det.. Hmm kul.. Så vi får göra det på macken, är ju inte
mer än 50-60 meter hem, så går ju alltid att rulla.. Haha..!!

Christer är sjuk den stackarn, ja jag lovar han är typ döende ;P enligt sig själv iaf, men vi vet
väl alla hur synd det är om karlar så fort de blir förkylda?!

Min kusin från Götet skrev igår, va himla glad jag blev. Var jätte länge sedan jag hörde av dom
eller träffade dom.. Hoppas att de kan komma upp snart :D! *Saknar er tjejer*

Vi åt kyckling klyftpotatis o beasås idag.. och som ni vet är det en favorit att äta kall..
snacka om att jag är sugen, men såå lågt ska jag inte sjunka å trycka i mig det nu kl ett på natten,
någon måtta får det då vara.. Smällde i mig en tallrik innan jag la Lucas.. och jag kom typ precis
upp ur sängen. varje gång jag var på väg ut så vakna han. så jag låg där ett par timmar, hoppas
nu att han sover gott resten av natten!

Vi tittade på festival idag :D jag tycker den är såå bra.. Han är väl för söt Marc ? :D

Usch vilket fetto jag känner mig som.. Men men that´s life..


Kommentarer
Postat av: Cattis

Åh festival!! underbara film, den är fan den bästa svenska filmen som finns, näst efter Stockholm Boggie :(den måste du se om du ej sett den)



o jaaa Marc e sjukt SNYYYYG dreggel :)

2008-12-15 @ 14:19:30
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0