We got to the end..

Vad fan är det för fel ?

Ja, man kan ju undra.. Ingenting går bra just nu ..
Idag när jag skulle åka och städa så har bildörren
fryst igen..SUCK!
Gick verkligen inte att få upp den :( så jag fick dra svansen
mellan benen och fråga Linda om hon kunde skjutsa mig..
vilket hon gjorde, tack min kära vän!
Hur skulle man klara sig utan vänner ?!
Tack Cattis för sällskapet på min promenad..
Jag höll på  att frysa häcken av mig.. !

Kom just på att jag skulle ha ringt syster yster nu,
skulle ha lånat ett par vita knästrumpor, men hon hade
tappat bort dem :/ va ska jag då ha på mig?
Jessica sa att jag kunde ta ett par tennis strumpor.. haha..
SNYGGT! !

Imorgon måste vi gå upp i tid..
sover så länge, Lucas är nog på g att bli sjuk.. :(
Bara bra att han sover då ju, men imorse vart det lite väl länge..

Imorgon kväll så ska vi då ha lite myskväll hade jag tänkt eftersom
jag blir borta hela lördagen..
Lilleman gjorde sig ialla idag, han satt på toan när jag duschade så ramla
han och slog i toapappershållaren, sån där i stål (?) med piggar, ca 2 mm från
ögat.. Tur i oturen !!

Ne har inge mer att förtälla..

Slepp Tight..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0