You don´t have to be rich

We will rock you!

Måndag idag då.. Tycker mer att det känns som om det vore söndag..
Hyrde en film idag ; Kid Svensk.. Det var väl helt okej, men skulle man
vart lite yngre hade man nog tyckt att det var jätte bra.. Det stod att den
var barntillåten men de sa meningar som "Ska vi knulla" och sådana saker
i filmen, bör den vara barntillåten då?!

Mrsvennson.se har ni vart in där?
Jag har fastnat där nu jag, är ut varje natt, men ännu har jag inte vunnit nått..

Håller på och strider om våra pengar som vi faktiskt borde få, men tanten
som har hand om det är ju aldrig där.. Och chefen verkar ju inte bry sig..
BRA att det är den 9e imorgon och räkningarna ännu inte är betalda, men
hur ska man kunna betala om man inte har så pengar?
Ska man få lov att bli kriminell för att kunna betala sin hyra?!!

Lucas älsklingen är så förkyld och slemmig i halsen så han har jätte svårt
att sova, stackarn.. :( ! Han har dock inte vaknat ännu, men det står nog inte på
skulle jag anta..! Får se hur länge han blir vaken inatt isåfall..!
20 sekunder efter att jag skrev detta vaknade han..
Men somnade om av sig själv.. skönt!
Ska väl ta och göra mig ordningen jag också, så jag kommer i säng innan han
vaknar igen..

Världen är liten, vad komiskt.. Hehe! :D!

Krya på er alla sjuka vänner...

Lucas vaknade igen, är alldeles igen slemmad i halsen :/

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skaffa ett jobb, så har du nog pengar till hyran

2008-12-10 @ 21:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0