Takida!

Do you wanna fuck ?
Yes i wanna do...

Jag är så sjuk.. känns som om det bara blir värre och värre :/
Är helt slemmig i halsen, svårt att svälja..
Fan!
Borde ju sova också.. men känner mig så konstig..
vet inte vart jag ska ta vägen med mina tankar just nu..
Hade  ett samtal med en person inatt.. och ja..
det fick min hjärna att tänka ÄNNU mer.. suckar..
när ska min hjärna komma till ro ?
aldrig verkar det som..
Musik, musik musik.. Är det bästa när man har mycket
i skallen.. Takida spelas för fulla muggar..
Även Sofijah.. lyssna på henne!

kvart över ett..
får se va klockan hinner bli idag innan jag somnar..
fan jag vet varken ut eller in..
känns som om jag tjatar om lördagen, men..
ska bli skönt att komma iväg, att bara ha kul och försöka
slippa tänka ... varför finns det ingen stopp knapp på det
förbannade tanke hjulet ?!

Åå inte finns det ett skit att göra på nätet heller :/
Har gjort de flesta tester o tävlingar och annat tjafs som finns..
Come on get a life..
Snackar i nattmössan gör jag säkert, inte konstigt när man bara
sovit tre timmar...

- Älskar dig Lucas-

Nu ska ja gå och drica ännu mer vatten, nyss hinkat i mig tre glas
men slemmet vill inte lösas upp  :/
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SYND OM MIG!!!!!

Försvann din förkylning när du drack öl ? ;P
Kanske får lov att prova iså fall..


Come on give me a hug..!


Kommentarer
Postat av: Cattis

men gumman då....jag finns ALLTID här för dej o det vet du!!



på lördag ska vi båda se till att må bra och ha kul:)

2008-12-04 @ 23:48:21
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0