Suga stor negerkuk..

Är det säkert många som skulle vilja ? 
 
Undrar hur många läsare man får nu tackvare denna rubrik haha ;P

Våran klocka på datorn går fel, satt här i godan ro och trodde klockan var
kvart i tolv, tittar på mobilen så är hon snart halv två.. sicken miss..

Ska inta sängen, lär väl ta någon timme  att somna in idag också, ett under annars..
Inatt somnade jag närmare halv fyra, när Christer gick upp..

Imorgon är det BORLÄNGE för hela slanten :D
Åhhh jag längtar, börjar få ont i huvudet, men ingenting kan stoppa mig ! hehe..
Pratade med syster Jessica idag också, hon hade köpt en för tidig julklapp som
jag skulle få imorgon, så jag kan ha det på mig.. Hmmm.. Kan det vara ett par knästrumpor? ;P
Ja, är det inte det så är jag chockad! Tack syster! *kärlek*
Tyckte väl så synd om mig efter min historia att hon gick och köpte åt mig haha..! Sööto!

Klockan sex bär det av till Blänge, sen åker jag väl hem vid halv tolv snåret skulle jag
tippa på.. Men man vet ju aldrig ;P!
Hoppas  att Lucas sover länge imorgon, men bara för att man hoppas det brukar det bli
tvärtom.. Huvudsaken är att han sover middag länge så han kan vara vaken ett tag
på kvällen!!

Sweet dreams my friends..
Jag ska försöka drömma sött..
Om vem vet jag inte ännu..
Inatt drömde jag iallafall om en person som jag har
pratat med de senaste dagarna.. vem det är, ska ni skita i ;P!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vill ha negerkuk!

2008-12-06 @ 01:34:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0