Skrattretande!

"Jag måste bara få säga att du verkar helt sjuk i huvudet, du tycks tro att du är en bra mamma, men vem fan är normal som har en liten kille på 2 år vaken så sent och sen ska sova så länge på dagarna. Nej ta och skaffa dig ett jobb eller gå en kurs eller vad som helst, så den lilla killen får lära sig vad RUTINER är för nåt.... och förresten tycker jag det är så löjligt med denna blogg för vem tycker att du och din familj är så intressant? folk skiter väl i vad du gör, eller tror du att du är en kändis kanske...ojojoj väx upp "

Visst fick jag en fin kommentar ?!
Ska man orka bry sig?!
Vill bara säga det att jag är en alldeles utmärkt mamma.
Vem säger att man bara är en bra mamma om man drar upp ungen klockan fem på morgonen?!
Och vad vet du om vad vi har för rutiner ?! När man gör i stort sett allt på samma tider varje dag,
vad kallas det då?!
Jag gör inte annat än att skrattar när jag läser kommentaren.. Vem fan har bett dig läsa min blogg
då? Om du inte är intresserad, varför läser du? Och tar dig tillochmed tid till att kommentera..
Haha, och vadå är det bara kändisar  bloggar eller ??
Suck och suck!
Jag skrattar , jag ler..!!
Men att du inte vågar skriva vem du är? Jag vet iaf att du bor i Sthlm och har telenor mobilt bredband..

................................

Äh jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, är så full i skratt bara..
Vi har haft en okej dag.
Lucas är lite skruttig, vaknade inatt och var alldeles kallsvettig..
Nu är han varm, hoppas att han får sova hela natten..

- Sweet -

Kommentarer
Postat av: Cattis

VAAAAA!!skämtar du med med!! vikken jävla PATETISK människa!!jag sitter här o garvar haha!! det måste nog vara den mest tragiska människan på länge...varför då ens läsa din blogg!!



jisses haha

2008-12-16 @ 18:11:37
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Postat av: Anonym

...

2008-12-16 @ 22:02:09
Postat av: Anonym

vem har sagt att man inte är en bra mamma när man inte ger sin son glasögon (för det ser töntigt ut ) fast en läkare säger att det finns risk för att han kan bli blind om han ej får det. eller lapp för ögonen oxå för den delen för att träna upp ögonen.....eller ta en vuxet ansvar och jobba in sin egen lön utan lever på skattebetalarnas pengar nej men du verkar ju helt normal...

2008-12-16 @ 22:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0