One more..

"vem har sagt att man inte är en bra mamma när man inte ger sin son glasögon (för det ser töntigt ut ) fast en läkare säger att det finns risk för att han kan bli blind om han ej får det. eller lapp för ögonen oxå för den delen för att träna upp ögonen.....eller ta en vuxet ansvar och jobba in sin egen lön utan lever på skattebetalarnas pengar nej men du verkar ju helt normal..."

Och vad drömde du sen då?!
Det måste ju vara din egen åsikt att det ser töntigt ut med glasögon?
Egentligen så orkar jag inte bry mig om kommentaren , men jag måste..
Jag undrar bara vart har du fått allt i från?
Direkt när vi fick veta att Lucas behövde glasögon åkte vi till optikern och
beställde ett par. Som han sedan använde när dom kom. Anledningen till att vi sluta
använda dom sen var att läkaren på ögon ansåg att han inte behövde dom. Utan att vi
skulle köra med lapp för ögat istället,  vilket vi gjorde. Jag tycker att Lucas var skiiiit söööt
i sina glasögon, han såg precis ut som han pojken i stuart little.. Och vadå jag har ju själv
glasögon, varför skulle jag tycka att det är töntigt ?!?!?!
Och sen du som sitter längstmed myntgatan och skriver detta, GE MIG ETT JOBB VAD SOM
HELST JAG TAR DET ! Känns som om det inte finns så mycket mer att göra än det jag har gjort
för att få ett jobb.. Inga alternativ kvar..! Men du som verkar veta såå mycket om mig..
Vad ska du komma med härnäst ?! Bjud på nå rikigt smaskigt vettja :D !
För hittintills har det ju bara vart din fantasi som du skrivit om..
Och för den delen så ska jag säga att ja jag är helt normal, faktiskt. Jag är en av de vettigaste människor
som går på denna jord!

_________________________________________________________________

Upptäckte en sak idag som gjorde mig väldigt ledsen, kommer nog att ligga sömnlös inatt skulle jag tro..
FAN FAN FAN ! Varför?! Aja.. Sånt är livet. Om jag bara visste vad jag kan göra mot det ?
Blir  o ringa samtal imorgon..!!

Har inte gjort mer än vanligt idag, åt frukost. Gick till Martina o Oliver å lekte. Gick hem. Åt mat.
Lucas gick och sov. Gjorde middag. Åt.. Gick till Martina o Oliver och Tindra var också där.
Barnen lekte ute. Gick hem. Badade. Åt kvällsmålet. Lekte lite. Lucas gick och la sig.
Vi har tittat på film. Och ja nu sitter jag här..
Lucas vakna o grät för ett tag sedan, han drömmer mycket nu och är väldigt mammig.

Tittar lite halvt ¨på seinfield och funderar på vad jag ska göra?!
Imorgon ska jag hämta bilen iallafall.. Hoppas på en positiv sak..

*Saknar dig pappi, men vadå vi ses ju i maj*

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0