Nästan våldtagen?!

Hold me now, don´t cry, don´t say a word..
Just hold me now!!

Klockan är efter ett och Lucas har precis somnat om, han vaknade
klockan elva och var ledsen. Sen så har jag legat i sängen i två timmar,
är så frustrerande när han aldrig somnar.. Men men..
Vet inte om han är lite dålig, han har vart så gnällig idag.
Hoppas på en bättre dag imorgon!

När vi hade vaknat imorse så drog jag iväg och städade, och medans
jag städade fick jag treligt sällskap på telelinjen av en person som
ligger mig väldigt varmt om hjärtat *tycker om*!

Manne´s 40 års fest !
Var riktigt lyckad må jag säga, himmelsk smörgåstårta, som fanimig var den
största tårtan jag har sett.. ! Var en med skaldjur och en utan..
Lite pinsamt vart det dock senare på kvällen när jag och Cattis står i köket vänd
mot den smörgåstårta utan skaldjur och äter av det som låg längst upp, sknika
tomat och gurka.. När plötsligt en mansröst säger " Och där står ni och äter" vi vänder
oss båda om och ser förmodligen ut som två hamstrar och alla i köket sitter och
glor på oss.. Hmm, matvrak ;P haha! Men liite kul var det också!
Fruktansvärt trevliga människor träffade jag också, helt otroligt vad många såna det finns!
Och som vanligt när jag visar mitt tryne ute, så är det någon som tar mig för någon annan..
Eller känner igen mig..!
Jag och Cattis tog oss ner till Engelska vid kvart i elva snåret, och det var trevligt.
Mysigt.. MEN jag har en anledning till att jag inte tycker om att gå ut i Blge, och det
är att jag jämt ska råka ut för nått.. Inga undantag inte!
Fast som vanligt behövde jag inte visa leg Haha ;P
Men innan vi skulle dra därifrån så behövde jag pissa, men var lite orolig över att gå
till toan själv, men Cattis övertalade mig om att det inte alls var nå farligt.. Fast det inte
kändes rätt så tog jag mod till mig och gick bort till toan.. Skulle jag inte ha gjort!
Orka gå in på detaljer, men det var en viss gubbe där som var lite väl närgången och
hårdhänt.. tack du tjej som kom, vem fan vet vad som hade hänt annars? Jo jag hade då
fan blivit våldtagen.. Visst skulle jag ha kunnat sopa på gubben en smäll, men med alla hans
kompisar där så valde jag att ta det lugnt istället.. För vem skulle ha hört mig? Ingen!
*Tack du kära vän, som ville gå dit och klappa på honom. Det visar att du bryr dig.
Och vet du ? Det värmer mitt hjärta att du gör det *

Sen vid kvart i tolv  hämtade mamma mig, och Cattis åkte också med hem :D!
Tack för en bra kväll gumman !!
Hade lite kort som jag tänkte lägga upp, men fick stränga order av Cattis att inte
lägga upp.. haha!

Jag mår inte så bra psykiskt men det ska vi inte gå in på här..
Funderar och funderar..

God Natt mina kära.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Tack själv gumman, vi hade sååå himla kul juh:) och ja, lite pinsamt när vi åt av smörgås tårtan haha, men va fan lixom haha :)



puss

2008-12-08 @ 14:35:27
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0