Mirror..

Mirror mirror on the wall....

Idag har jag vart och gjort nått som jag absolut inte trodde att jag skulle våga, but i did!
Tyvvär såhär på efterhand skäms jag lite.. Jag måste verkligen gå ner i vikt..
Läste om någon juicediet idag på aftonbladet.
Sånt skulle jag inte klara, att bara dricka hela tiden, jag måste få känna , att få tugga..
Jag vet att det aldrig kommer bli av att jag kommer banta jag är på tok för matglad..
Men men !!
Kul att min bil jävlas hela jävla tiden då! SUCK!
Efter ca 15 min inne på Maxi så har dörrjäveln fryst, eller ja själva låset.. Mne jag var
förberedd hade med mig en påse, så det var bara att springa in på toan på maxi och fylla
upp den, och sedan hålla den mot låset! VOILA! Det enda som funkar, funkar inte med
tändare eller nått! Är så trött på den bilen just nu, tänk min förra.. Åhh vad jag saknar min
älskade Toyota Corolla, starta i alla väder och inte en enda gång krånglade den!!
Men den var ju genomrutten under..!! Måste ju fixa Mazdan och bes innan jag kan sälja den
annars får jag ju inte en krona.. Men antar att jag kommer att äga den tills i maj iallafall,
pappsen kommer ju hem då.. Så får han vara med och titta på en annan bil!!
Vilken nit jag gick på! Men va kan man räkna med egentligen, för dom pengarna?!!

Imorgon får vi besök, kommer hit några på Lunch.. var sagt så iallafall, får se hur lilleman
mår imorgon om han orkar leka!!
Sen så blir det att åka och städa på em.. Alltid är det något!
Och nu är det en vecka sedan jag dammsög så de blir till att låna grannes dammsugare till
helgen skulle jag tro, om hon är hemma då!
Har lovat att jag ska hjälpa henne att dammsuga sin lägenhet också..!!

Lucas sover, vakande för ett tag sedan och var så ledsen, jag har vart borta mycket den senaste
veckan känns det som..! Har fått lov att dragit upp honom från middagsluren också två dagar i rad
för att hämta Christer.. Blir ju lite jobbigt !!

Kan någon bara ge mig ett jobb tack?!
Finns ju liksom typ inga på ams.. har ringt hela telefonkatalogen nästan också, men är ju ingen som
är i behov av personal just nu.. !!

Ne nu ska jag ta och gå och mysa med min älskade son..
Saknade honom som fan idag, gör jag ju jämt när  jag är borta..
Är såå mysigt att komma hem, när han står vid dörren och väntar och drar in en och hjälper
en att ta av skorna och allt.. sen skan han upp och kramas :D! Älskade älskade unge!!


Kommentarer
Postat av: Cattis

jag är glad att vi båda vågade göra det, det blir jätte fint, jag lovar:)



ja jobbiga bil du, den får lov o skärpa sej tycker jag haha:)

2008-12-11 @ 15:52:04
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0