Mååånga timmar..

Äntligen!
Ja, äntligen sover Lucas.. idag var det en helvetesnattning.. som tog ett x antal timmar kan jag lova,
han somnade alldeles nyss.. Jag tycker det är såå jobbigt, genom att han inte kommer sova de
timmar han behöver sova.. Lite sovmorgon kan vi ju ta imorgon men blir inte att han får sova mer
än typ åtta timmar. Han brukar sova 12 ca.. Aja, blir en jobbig dag imorgon antagligen.
Och endå så fick han bara sova knappt en timme idag på middagen, han brukar sova två..
Så inte vet jag vad som var fel.. kanske börjar bli nervös inför julafton eller nått..

Idag har vi hunnit med en massa saker, vart ner på stan o fixat en massa men både jag och
Christer glömde bort att vi skulle till Ams så kul kul måste vi ner dit på tisdag.
Men hur mycket folk kan det vara på arbetsförmedlingen dagen innan jul?!
Måste även till banken på tisdag, där är det nog knökat skulle jag tro.
Vi var till Nordea idag, och när vi tog en lapp så insåg vi att det var TRETTIO nr kvar .. SUCK!
Så vi gick till Handelsbanken, där var det 2 nr före .. Haha..!
Men på tisdag måste vi dock till Swedbank.. :/ aja det är som det är!!

Idag har vi satt upp julgranen och pyntat :D
Eller ja, Lucas satt upp de mesta av kulorna faktiskt, han var jätte duktig satt på olika ställen,
trodde han skulle sätta alla i rad.. Men fint vart det, nu saknas bara belysning på granen.
Vi ska försöka hitta någon billig ljusslinga imorgon, för den vi har fick vi inte upp..
var helt ihop trasslad..!

Skulle vilja baka nått på måndag kväll, någon som har nå bra förslag på nått gott ??!
Typ julgodis eller nå goda kakor..!!

Nej nu ska jag göra mig klar och hoppa i säng om jag ska orka upp imorgon och trängas i
borlänge. Kommer väl få tuppjuck på alla bilister i Blge skulle jag tro.
Svär alltid över hur fan de kör där, och imorgon är det väl ännu fler idioter ute..
WATCH IT HERE I COME!

God Natt

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Sofia!

Skickar en länk till dig på världens godaste julgodis, farliiiigt gott och enkelt. Testa:)



lindholm/efterrattergodis/leilasrockyroad" rel="nofollow">http://recept.nu/1.126537/leilalindholm/efterrattergodis/leilasrockyroad



Kram E

God Jul!

2008-12-20 @ 22:44:37
URL: http://www.metrobloggen.se/elincalles

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0