Lucianio


Slog en vurpa på trappen idag när vi skulle ut och gå efter lunch, Lucas tittade på mig med stora
ögon och en ledsen min och sa "Gick bra mamma. Inte vara ledsen. Gick bra" Sötunge :D
Han är så sööt. Lika idag när vi låg i sängen, så kliade jag mig på knät så säger han "Nej mamma inte
pilla på såret" Haha, jag har ett sår på andra knät sen jag puttade bilen.. Åhh han är så go!
Han hade jätte svårt att somna idag, låg bara o pratade om att jag ramlade i trappen, stackarn.
Vilken skräckupplevelse ;P !
Idag har vi gjort en massa roligt.
- Matat en and
- Tittat när barnen åkte pulka
- Lekt i snön
- Lekt med Jeppe
- Diskat, ja Lucas tycker det är jätte kul.
- Tittat på Dennis.

Och en massa massa mer..
Är såå trött. Blir sängen snart..

Kyss o smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0