KNULLA!!

I hope you find what you searching for.. and i will not be here anymore..!!

Fy skam.. Idag har vi vart inne hela dagen. Lucas har inte vart på topp.
Han total vägra att gå ut så efter ett tag så sket vi i det..
Vi har härjat loss här inne.. Och jag kände när jag var till affärn på em att det var
iskallt ute jue.. så bra var det !

Var hem till Linda på kvällskvisten, hon håller på att möblera om och mysigt som
fasiken blev det :D!
Fick med mig min gamla hylla hem, haha.. Hon fick den för typ ett år sedan och nu
står den i vårt vardagsrum.. SKÖNT! vill ju ha en expedit hylla men denna får duga
sålänge.. skönt att få bort lite leksaker från golvet. Men alla de stora sakerna
vette fan vart jag ska göra av tex en stor traktor med släp, en bobby car, en annan bil,
en cykel, en hopphäst, en gunghäst , en rutchekana.. Ja är väl en himlans tur att vi har
så pass stort vardagsrum att vi har mycket golvyta kvar endå :D

Inte många timmar kvar till 2009 nu.. Vi kan ju alla hålla tummarna för att det kommande
året ter sig MYCKET bättre än året som vart.. Eller hur?!
Fast just nu ser starten inte så bra ut.. Än har vi inte fått pengar.. ska på möte på fredag..
och det lät icke lovande.!
Ja kära vänner, har man inte hängt sig än så lär man aldrig göra det..!!
(usch nu fick jag lite dåligt samvete över att jag skrev så, men vännen om du läser
detta så ber jag om ursäkt)

Imorgon efter att Lucas sovit middag så kommer hans kusin Julius hit..
vi ska väl hitta på nått gott att äta. Just nu lutar det åt att det blir kyckling och ris.
Jag tänkte på nått gott med potatis men Lucas ville ha ris o kyckling får väl se
om hans önskan står kvar imorgon.. har ju blivit lite mycke pannkakor på den senaste
tiden.. hehe.!! Sen så kommer Julle sova kvar, det kommer nog bli jätte kul för Lucas,
eftersom Julle är hans kompis som han säger. Kommer nog funka bra på kvällen
men dagen efter blir nog värre, vart så sist att de gick varann på nerverna då och
bara bråkade.. Men de får stå ut , han blir väl kvar till em på torsdag..
i detta hus blir vi nyktra för 4 året i rad tror jag det är..eller 3e.. jag vette fan..! orka räkna då.. ;P

Bilen orkar jag inte ens tänka på.. Ringde o ställde av den idag då jag räknat lite så kommer
det som ska fixas o allt kosta minst sextusen.. och det kommer jag aldrig ha råd med..
PAPPA KOM HEM! Jaja, ingen ide att tjata han kommer ju i maj. Bilen får stå tills dess antar
jag.. Men man vet ju aldrig.. !! Kan ju hålla tummarna för att vi kanske kan ta BMWn.. det visar sig.!

Kyss o smek!!

O hinner jag inte uppdatera så ; GRÅTT NYTT HÅR som vi sa när vi var mindre..
Gott nytt år


Kommentarer
Postat av: Ellie

Hold me now! Don't cry! haha kom precis på vilken låt du hade som överskrift.. hoppas du haft ett bra nyår!

2009-01-01 @ 13:30:38
URL: http://elliefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0