Julafton är nu slut

I hope you all have a wonderful christmas..!

Julafton är barnens dag, eller hur?! Att se det lysa av lycka och förväntan i ens barn ögon
gör en gråtfärdig utav lycka. Ska erkänna att jag fällde några tårar idag.!

Vi var hemma till efter Kalle då åkte vi till mamma, eller jag släppte av Lucas och Christeri där
och jag fortsatte lite längre bort och var tomte..
Vi hade verkligen en jätte trevlig julafton må jag säga..
Mycket skratt :D
Lucas var helt slut , men hade jätte svårt att somna somnade för en stund sedan..
Mycket som hänt idag!

Lucas fick bl a detta i julklapp;
Thomas och vännerna film
Pettson o Findus film
Alvin och gänget film
Doktor väska
lera
thomas tåg
thomas tågbana
thomas garage
thomas vattenfall (det lyste ur hans ögon när han öppnade thomas klapparna, det är det enda han har önskat sig, så ni kan ju tänka er att lyckan var total :D )
Pussel
ambulans bil
2 Quicksilver t-shirtar
en annan t-shirt
4 par tröjor
en Rip Curl handduk
och en massa småsaker till.. :D

Vi fick en dammsugare :D det enda jag önskat mig! tack!
Och sen fick vi lite mer småsaker..

*I feel pretty oh so pretty*

Att man har så bra minne?!
Jag kan säga er exakt vad jag gjorde denna dag för fem år sedan..
ja längre än så minns jag ej. Haha.!

Don´t Drink and Drive kära vänner..
God fortsättning.. !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0