Jävla dret!


Nej så tjock du har blitt..

Känner mig som en fet julgris eller nått, vägde mig hos mamma idag och ja,
all mat och för att inte tala om all choklad som jag har ätit de senaste dagarna.
Har nog klämt i mig närmare ett kilo choklad.. nästan ialla fall..!!
Nu har jag bestämt mig för att 1 januari så ska jag sluta äta godis i veckorna,
det kanske jag kan hålla. så lika bra att säga så än att jag ska sluta helt med det.

Idag var vi hem till mamma och åt lunch, Tobbe och Isa kom igår. Så det var trevligt :D
såg sedan på filmen "Pippi på rymmen" Lucas satt klistrad i typ en halv timme sen klara han
inge mer..! Vi gick dit även idag. Vad jag låter hurtig, men faktum är ju att jag inget val har.
Då jag fortfarande inte fått upp låset. Snodde med mig låsolja från Martina idag, men det vart
nästan värre. Haha..! Aja.. Ännu ett försök står på listan imorgon, någongång måste jag väl
få upp det ?! Imorgon har broder min lovat att hjälpa mig med motortvätt.
Eller ja, den äldste av dom lovade. Men jag har även frågat en yngre av dom. då den äldste har
lite svårt att hålla saker.. så bra att ha någon i reserv ;P!

Jag har fan träningsvärk i vaderna haha.. snacka om otränad, jag och Lucas hoppa o dansade runt
här hemma i en halvtimme.. och ja, det räckte haha..!!

Har ätit alldeles för mycket idag, har maten upp till halsen.. så jag ska nog rulla mig till sängen snart..

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0