Jag dör.

Detta suger svettig pung..

Moget ? Nej..

Fan detta är INTE min dag vill jag lova..
Orkar inte ens berätta hela dagen..
Kan säga så mycket som att vi står på bar backe..
Har inte ens pengar till hyran..
Jag som vill hjälpa uteliggare i framtiden, kanske blir så att
jag får hjälpa mig själv?!
Ja för detta ser inte ut att få en lösning :/
Har feber och då är jag extra känslig så jag har gråtit
större delen av dagen.. Flängt fram o tillbaka..
Kl 16 högg de till i magen en svidande känsla, då insåg jag
att jag ju inte ätit sen igår vid sex.. Hmm.. Ja skulle inte förvåna
mig om jag går och får magsår nu också.. Vore ju liksom pricken över i ett..
Höll alla tummar ni kan för mig.. ska ta kontakt med högsta hönset imorgon,
eller ja han skulle ringa mig.. Kommer väl gå och vänta hela dagen,så ringer
han inte.. brukar vara så.. ja, annars får vi ta upp detta i rätten.. men ska man
orka det ?! Jag känner bara för att gräva en grop o lägga mig i.. OM det endå vore
så lätt.. Hade en seriös tanke på att dra till Sthlm och sälja mig.. Ja, varför inte?!
ALLT PGA ETT MISSFÖRSTÅND!!!! Jag blir sååååå ARG!!
Alla säger "det löser sig"... Tyvär gör det inte alltid det..
Har fått erbjudande att kanske låna tvåtusen, får se.. De skulle titta över sin
egna ekonomi, kan vi ju betala halva hyran iaf.. men då måste man ha en skuld
till dem också.. :( jag vill gå och dö..
Ne jag ska fanimej bli kriminell.. är det de man ska få lov att bli för att ha råd med sina
räkningar ?! Ja jag undrar fan..

Tack vännen för allt ditt stöd, jag älskar verkligen dig som vän , men det vet du va?!
Tvivla aldrig !! You and me - forever togehter !

Ne jag ska väl sätta mig i foster ställning i sofhörnet och bara glo på alla räkningar
och gråta en massa.. Antar att krav på alla räkningar börjar rulla in imorgon också..
stackars brevbärarna, de har väl nog med post att dela ut såhär innan jul ?!
Ja, det hade kännts lättare om detta skett en annan månad.. KUL att vi inte kan köpa
en enda julklapp till Lucas?! nej verkligen inte..
JAG SÄLJER HÄRMED MIN KROPP TILL HÖGST BJUDANDE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0