Is it true ?

Jag älskar dig, älskar dig.
Ja jag älskar dig som en böld i arslet på en cykel semester..

Jag insomnade inte förren åtta tiden imorse.. Fy fan va jobbigt det var.
Vart så jävla arg på mig själv att jag inte var trött..
Avslutade på datorn när klockan var halv fyra, sen låg jag bara o vred
och vände på mig i flera timmar.. Lucas sov oroligt fram på morgonkvisten.
Så egentligen är det otroligt att jag är vaken fortfarande, klockan är ju efter
tolv. Jag är inte ens trött.. Jag måste fått nå fel.. Klockan är ju efter tolv snåret.
Jag måste ha fått nå fel alltså.. Vilka sömnsvårigheter jag har fått.
Jobbigast är att vakna , för då tar det aslång tid innan jag somnar om igen..
Lucas sover just nu oroligt nu också.. Han var alldeles kokhet nyss :/
Hoppas att han inte blir sjuk nu.. Ego jag vet, men är han sjuk på lördag så
får jag dåligt samvete om jag åker bort, men jag vill så gärna komma ut nu..

Orkar inte bry mig nå mer om denna jävla ekonomi heller.. Verkar inte bli nå
nå bättring, så va fan.. ! Är väl som det är..
Jag har börjat få tungt att andas igen,så snart sitter jag här med panik ångest..

På kvällskvisten tog vi en runda i pulkan, jag Lucas Jesper och Linda..
Haha, sen så åkte jag i en bebis pulka , DET VAR ROLIGT :D
Kan inte påstå att heela jag fick plats men lite.. Men då tyckte inte Lucas
det var roligt längre..hehe..!
Sen skulle vi följa med Linda hem och mysa lite och se julkalendern..
MEN SUCK ! Va fan är det för skit ??
Såg typ fem minuter sen suckade båda två.. Ungarna hade sprungit bort
låångt innan haha..
Är så roligt nu när de verkligen leker med varandra, och att man inte behöver
vara med hela tiden.. Förr så slog ju jesper Lucas hela tiden. :/
Men verkar ha blivit bättre.. Undra när Lucas ska bli jävlig ?
Han är alldeles för snäll.. Ja för snäll för hans eget bästa!!

Nu lääängtar jag till sommaren också.. haha..
OM jag får jobbet på P&L :D Faaaaaaan vad kul det skulle vara !!
Håll tummarna.. Dock blir det inte bestämt förren i feb - mars men
endå haha.. ! Jag gillar ju att planera!

Just på tal om ingenting.. är sååå snyggt med orden Love Hate.. eller Hate Love¨
på händerna, på fingrarna alltså.. Förökte lägga ut en bild som brorsan hade men
det funka inte :( Anyway.. SNYGGT!!

Imorgon ska jag städa igen.. skulle behöva städa hemma också, men våran dammsugare
är trasig ju.. Äh blir nog så att vi lånar tantens imorgon..
Känns dumt att springa där hela tiden bara.. !!

Klädsvårigheter har jag inför helgen, skulle vilja ha ett vitt linne..
men hittar inget :/
och det måste vara lite bredare axelband så jag
har breda axelband på bhn.. aja.. suck suck suck suck..

Har inte så mycket vettigt att säga märker jag..
Har jag någonsin det ?!

Över och ut.. knulla och sprut ;
P


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas att det löser sig med pengarna !



Vad är det för jobb på peace and love som du sökt? :)

Vad händer till helgen?

Puss.

2008-12-04 @ 11:07:12
Postat av: Cattis

Åh gumman, jag hoppas jag oxå kan få jobba på samma ställe som dej på P&L, det vore så¨kul:) lova att kolla upp det sen i mars där, lova:)

2008-12-04 @ 23:54:46
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0