Im a gangster..

 Jag är helt såld på denna Crash Test Dummies - mmm mmm mmm
lyssna på den! Hade gått o tänkt på denna låt i flera jävla veckor, men kom inte
på texten.. Lyssnade på den dagligen när jag var yngre..
Så TACK för hjälpen min vän :D!

Var ut på Etage igår. Var väl sådär må jag säga. Vi kanske var där föör tidigt?
De hade bokat vippen.. men det var väl inge spec?! Eller ja man fick ju sitta i
skinnsoffor så det var väl bra :D Haha! Jag åkte hem halv tolv. Mm..

Ni som kände mig när jag gick i Högstadiet / Gymnasiet , hur ser ni mig ?!
En av tjejerna som var med igår hade sagt till Lisa att jag var en riktigt "buse"
och att jag typ mobbade de flesta på svärdsjöskolan.. Hon var inte bekväm med att
jag skulle med.. Sen en annan tjej, hon gillade mig inte på svärdsjöskolan..
Var jag så elak?! Jag kan själv inte minnas att jag var det.. Visst vet jag att jag var
rapp i käften och sa precis som jag tyckte och tänkte.. Men mobbade jag verkligen folk?!?
Snälla någon svara på det ! Tack !
Anyway hon som inte gillade mig i svärdsjö. måste gilla mig nu iaf för nu kanske vi ska ses
på onsdag :D det ska bli skit kul!!

Och ni som kände mig på gymnasiet, hur ser ni mig ?!!

Hanna stod i baren igår, och hon verkade nästan lite förvånad över att jag inte dricker och att
jag har slutat rökt..

Ja, vad ska man säga?! Alla förändras!

Känner mig alldeles tom på nått vis.. Känner knappt nått.. För nått..
Hade ingen julstämning.. Ser inte alls fram emot nyår..
Va är så speciellt med det ?!
Förr om åren planerade man nyår redan 2 januari typ.. Nu orkar jag inte ens
bry mig. De senaste åren har jag o Christer ätit lite fint.. Men seriöst så har jag inte
ens tänkt det i år.. Köttbullar o makaroner duger för mig.. Ja det är illa..
Vad är det som händer ?!
Jag går bara runt här på dagarna och är alldeles tom.. Vart är glädjen ?!
varje gång jag ser Lucas fylls jag av glädje.. Men alltså all glädje för allt annat?!
Typ att träffa en vän?! Att gå ut ?! Ja, allt som man brukar se fram emot och glädjas över..
Brukar ju få mina depp perioder.. men känner mig inte nere heller..
Är nog så att jag inte orkat tänka på mina känslor?!
Vissa är starka.. Andra vet jag inte ens va jag känner om..!!
Ähh svammel svammel... !!

Och den där jävla bildörren tar upp typ all min tid i hjärnan känns det som..
"hur ska jag göra"  " kanske så" " eller om jag gör si" ja ni vet.. Men jag har seriöst
försökt allt. Pappa sa att jag har bara ren tur om jag får upp den nu, då antagligen det
är låset som har hakat upp sig.. ska ut och köra bilen några mil imorgon, sen köra
kupèvärmaren, och funkar det inte efter det .. Ja då får jag be någon bända upp dörren
åt mig. eller nått..! Jag kommer skämmas ihjäl på besiktningen, kul att komma krypandes
ur bakdörren.. haha.. blir nog kul att se dom krypa in i bilen.. eller så ber dom mig komma tillbaka
när det är fixat.. ja det blir en upplevelse. bäst jag klär mig i rött så jag kommer matcha mitt ansikte..!
Kul att jag måste åka enda till Hedemora.. Synd bara att man inte kan muta dom med sprit längre..
Hade lätt köpt en massa sånt och gett dom bara bilen gick igenom..!!
Dock verkar jag inte vara den enda med cp lås.. Lindas passagerar dörr gjorde likadant idag, gick i
baklås på nå konstigt vis.. Men ja, hellre att den dörren var knäpp..
Men sånt är livet eller hur ?! Man får glädjas åt det lilla.. Och i detta fall, ja jag kommer ialla fall in i bilen
genom passagerarsidans bakdörr.. Så om ni undrar varför jag parkerar på avsides parkeringar  så är
det för att jag inte vill att hela stan ska se mitt breda arsel ;P !!

SO WHAT ! WHO CARES ?????!!!!!!

Kyss o smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0