Idolfinal och myskväll!


Idag har jag och Lucas haft myskväll, då Christer var ut på krogen..
Som för övrigt har kommit hem nu och slocknat på soffan, fyy fan vad
det luktar sprit om honom.. Är så man kan spy! Jag vet varför jag inte dricker!
Antar att jag kommer att låta honom sova på soffan inatt med kläderna på haha!
För i min säng kommer han inte!!

Vi satt och tittade på Idolfinalen jag och lilleman och när Alice sjöng så klappa Lucas
händerna och sa "Bra tjejen" Haha jag trodde jag skulle garva ihjäl mig, vart fick han
det ifrån liksom, jag hejja ju på Kevin.. Hehe! Tokunge! Så tyckte han att det var så kul
att jag fick världens skrattanfall så han satt och sa det flera ggr! :D!

Linnéa kom ner en sväng sen också, Lucas lyser lycka då :D!

Sitter här och det är såå mysigt, om man kunde få en känsla på kort så skulle ni få se..
De två stakarna lyser i fönstret, och snön ligger vit ute :D MYS!

Hoppas att fi får nå pengar snart , fick inkasso idag. kul.. Eller INTE!
Aja.. Kronofogden nästa?! I don´t know!

Vi var på kalas idag också hos Julle, så kul att se han o Lucas leka med varandra, de är
som syskon. Det glädjer mig. Hoppas att de har lika fin kontakt när de blir vuxna..
När vi skulle gå kommer Julius springande "neeej glömde pussen" Sötungar!!

God Natt mina vänner... Ska fundera om jag ska väcka den illaluktande här brevid mig
eller inte.. Antar att Lucas vaknar snart också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0