I feel sad

för ett år sedan var vi inlagda på barnakuten nu..
Vid halv sju tiden kom vi in med ambulans. Usch. Hemska minnen.
Tänk att det har redan gått ett år, och ett  och ett halvt sedan första gången.
Tiden går otroligt fort. Endå minns jag båda ggr som om det skulle skett idag..

Lucas är sjuk, igen. Hostar och hostar. Dagens läggning var inte bättre än gårdagens.
Direkt när han hade somnat så vakande han av den där jävla hostan..
Men sånt är livet, även barn är sjuka. Tyvär.
Är så jobbigt att se och höra honom hosta hela tiden, och man ska ju inte ge dom
slemlösande heller. Hoppas att han får sova inatt ialla fall.
Igår vakande han kl fem och var vaken till sju, sen somnade vi om en stund.

Var till Borlänge idag också, så nu är det klart. Fy helvete vad folk det var..
Smockat på typ alla parkeringar.. Men det gick ju vägen endå..
Och på Ica Maxi i Borlänge ska jag aldrig mer köpa korv.. DYRT!
Om man jämför med Falun ialla fall..

Har såå jävla ont i magen så. jag tror jag går och dör.. Sitter nu i en jätte konstig ställning..
FAN VA ONT DET GÖR!! Synd om mig.. Har nog aldrig haft så här ont i magen och då har jag
haft värkar.. aja..

Och vet ni på tisdag är det tre år sedan vi fick veta att vi väntade Lucas :D
Snacka om att tiden går..!!

Ne imorgon, hoppas vi på att Martina o Oliver är hemma på fm så vi kan dit och leka lite.
Sen ska jag och städa på em..


Tack för receptet Elin, men kan inte göra nått med nötter :/
Och blir inte mycket till kaka kvar om man tar bort det ;P
Men tack endå :D



Kommentarer
Postat av: Elin

Aha oj det visste inte jag:(

Tråkigt, den som är så god. Hihi! Är det du eller lilleman som är allergisk?



Annars är ett tips vitchoklad och corn flakes, gott och superenkelt. hihi!



Kram E

2008-12-21 @ 13:50:54
URL: http://www.metrobloggen.se/elincalles

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0