Hold me now dont cry

Nu är det Julafton om fem minuter så innan jag har hunnit skriva klart detta inlägg så är klockan
över tolv, och då är det Julafton. Tyvär så har jag noll julkänsla alltså :/
Hoppas att det känns bättre imorgon, Lucas har sett fram emot Julafton så länge nu.
För då ska man äta gröt till frukost och tända ljus :D Det är vad han längtar efter hehe..
Han har haft jätte svårt att somna de senaste nätterna, och igår slocknade vi allihopa vid tolv tiden
jag vaknade sen klockan ett och gick upp o släckte allt och så..!
Idag på kvällen så gick vi hem till Julius och Malin en sväng, vi blev kvar till kvart över tio.
Så Lucas somnade runt elva snåret, men han somnade också på första försöket :D!
Hoppas för hans skull att han sover hela natten nu..!

Igår bakade vi julgodis, vart en variant om ni tänker er toffife fast med mörk choklad längst ner
och sen mandelmassa i i mitten, sen ljus choklad, vart jätte gott. Lucas diggar dom :D!
Sen så vart det såna där som du tipsa om Elin, men corn flakes , de vart också goda :D!!

Nej jag har väl inte så mycket mer att förtälla, ska ta och slå in de sista julklapparna nu och
sedan göra mig klar för sängen.. Som för övrigt är nybäddad idag :D Myyys
och sen var Linda så snäll att låna ut sin dammsugare så nu är det dammfritt här också :D!

*Jävla biljävel* Orkar inte skriva mer om den..

God Jul på er allihopa!

Kyss

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Sofia!

Vad roligt att ni gillade mitt julgodistips. :) Vi får ta och ses någon dag nu efter jul och nyår när allt lugnat ner sig. Hoppas ni hade en mysig jul, kramar

2008-12-24 @ 23:33:35
URL: http://www.metrobloggen.se/elincalles

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0