Don´t look at the past

Jag ser stjärnor, har början till migrän. Så antar att jag kommer ligga o vrida och vända på mig
i flera timmar innan jag faller i sömn.. Hoppas hoppas att jag vaknar upp imorgon och det är bättre,
har en massa saker att fixa i stan imorgon fm.. !
Men men annars får man väl trycka i sig nått piller och försöka härda ut till vi kommer hem,
så får jag sova middag med lilleman...

Inte långt kvar till Julafton, kom på idag att Lucas inte öppnat en enda lucka på sin julkalender
haha.. Han får öppna alla på julafton, för då får man faktiskt äta godis, fast den infaller sig på
en onsdag. Nu är det bestämt att efter kalle anka så ska jag åka iväg och vara tomte, ja vad gör man inte?!

På måndag blir det att storhandla, snacka om folk det kommer vara på affären då .. suck..
va tror ni är bäst fm eller em ?! Är nog hugget som stucket va ?!
Och ännu värre lär det ju vara på tisdag när jag ska ner på stan och fixa lite grejer, som tyvär
inte kan göras imorgon.. Aja sånt är livet!
Fullspäckat i dagarna nu,
imorgon  -stan
lördag - borlänge, vilket säkert kommer vara knökat,samma dilemma där, fm eller em?! Hmm..
Söndag - städa
Måndag - storhandla
Tisdag - storstäda hemma, tvätta. Byta sängkläder. Baka.. Och en massa mer säkert..
Onsdag - JULAFTON :D!

Ja schemat är späckat.. Emelie, du som håller till på kupolen. När tror du man ska satsa på att åka dit?!
Och du, träffas mer än gärna i mellandagarna :D vi blir bara hemma. Så hör av dig när du har tid :D
Skulle vara jätte kul!

Ne nu är det dags att inta sängen, skulle behöva sova en massa timmar men så kommer ju icke bli
fallet..tyvär.. Nog för att Christer är hemma och kan gå upp med Lucas, men jag vaknar nog innan
Christer skulle jag tro..!

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hallå.

Ja men det låter bra, jag jobbar bara måndag nästa vecka. sen så är jag ledig. Vi kanske skulle kunna ses den 26 eller 27?

Hm jag tror att det är nog bäst att åka till kupolen på förmiddagen.. då de flesta fortfarande jobbar. Men det kanske var till helgen som du skulle dit?

Hoppas att allt är bra. Du får hälsa till Lucas och Christer.

2008-12-19 @ 08:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0