Det löser sig, sa han som sket i vasken o spola..

Fy fan vilken dag..

Ja dagen började väl bra, dock lite stressande..
Vi skulle ju få besök vid halv tolv, Lucas tyckte att det var jätte kul att Laban och Liv kom
och lekte :D Han verkligen lyser upp när det kommer andra barn hit!
It makes me happy!

Efter att vi ätit middag som för mig bestod av grönsaker och stekt lax så skulle jag åka och
städa.. Som vanligt så får jag inte upp min bildörr.. Ingen påse med vatten hjälpte idag heller :/
Så jag fick rycka och slita och efter ett tag så fick jag upp en bakdörr , så jag fick klättra fram..
Kul kul..! Sen så körde jag dit jag städar, är en backe ner, men jag tänkte att såå halt är det väl inte..
Skulle inte ha kört ner, för när jag vände och skulle ställa bilen åt andra hållet så satt jag fast!
När de kom hem så var de tre stycken som försökte putta fram bilen då jag satt fast och hade spunnit
på samma ställe bra länge, var bara ren in under.. Men kom ingen vart.. dubbel suck!
Var in och städade klart, var ut sen och försökte ännu en gång, men gick inte!
Så jag ringde till min kära vän Martina, och hon bara skrattade åt mig, men skulle komma och hämta mig
en halv timme efter, sagt och gjort så hade hon packat in ungarna och hunden i bilen för att hämta mig..
Jag frågade om vi inte skulle försöka putta vi igen då.. Vi försökte och när jag puttade och hon försökte
köra framåt, så halka jag till och slog upp knät.. Är såå jävla öm.. och fick ett litet jack..!
Martina som ärligt nog är den smartaste människa jag känner, hon har fan jämt svar på allt och kan
så mycket.. Bestämmer sig för att försöka vända bilen så hon kan backa upp den, då jag har en framhjuls-
driven bil.. Sagt och gjort, tror ni på fan att hon fick upp den :D :D ! TACK TACK TACK TACK TACK TACK !
Kan inte tacka dig nog vännen.. Va fan skulle jag gjort utan dig?! Gäller inte bara i detta sammahang utan
över lag..! I´m glad i have you! Tänkte köpa med oss fika och gå dit imorgon, men hon skulle jobba..
Få se om hon kommer hit en sväng imorgon kväll!!

Idag är det faktiskt stökigt här, vi plockade aldrig ihop i vardagsrummet innan Lucas la sig, och jag
orkar inte göra det nu.. Skulle behöva dammsuga också, men ska försöka låna en dammsugare på
lördag så det är rent o fint på tredje advent..! Lucia är det ju på lördag också, men antar att vi inte
kommer att göra nått speciellt alls.. Är de Lucia på stan va?
Någon som vet vilken tid kyrkan brukar ha Lucia ?!!?!?

Imorgon fyller min söta bror son hela tre år också, får se om det blir in på nå kalas till honom..
Och min älskade syster kommer hem imorgon också :D
Hoppas att hon vill komma hit och ha myskväll med mig och Lucas !!

Ne 20 över tolv och jag är inte ett skit trött.. Hmm..
Som vanligt så vaknar Lucas nästan exakt en timme efter att han somnat, varför liksom?!
Så har han gjort enda sedan han var liten..
Han vaknade till nyss också och var lite ledsen, jag har så svårt att bestämma mig om jag ska
ignonera honom eller prata med honom.. Oftast blir det att jag pratar med honom, berättar nått
vi gjort eller ska göra.. då brukar han oftast lugna ner sig och somna om..!
Hoppas han sover hela natten nu!!

Seinfield på tvn, förstår inte hur jag kunde se det var och varannan dag förut, det suger jue..
Varför är det aldrig nå bra på tv denna tidpunkt ?!

Sov gott my friends!

*släng gärna in en kommerntar ni som läser, så jag vet vilka ni är*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0