Too Much...


Vart alldeles för mycket för Lucas idag.
Han var så uppspelt över att alla hans kompisar skulle komma
på hans kalas idag så han fick ingen ro att sova middag.

Var vaken enda till kl nio, starkt jobbat.
Han brukar sova typ två timmar per dag..

Nu har han vaknat en gång i timmen och bara gråtit
och skrikit. Tar typ en kvart innan han lugnar ner sig.
Så blir det med för lite sömn.
Han är inte redo att sluta sova middag iaf..

Hoppas att han sover för natten nu,
så jobbigt när han är så himla ledsen.
Ingenting som jag gör hjälper..

Men ett lyckat kalas blev det iaf =)) !!

Imorgon har jag en massa telesamtal att ringa *suck*
Hatar att ringa..
Men det måste göras..

Ett av de samtalen bävar jag verkligen för..
Jag skäms..
Jag är verkligen världens dåligaste känns det som..
Men det behöver inte bero på oss..
Kan vara brist på kalcium..
Suckar ännu högre och skäms.. skäms ... skäms...

Är nog dags att avsluta detta blogginlägg innan lilleman
vaknar till igen..
Funderar på om jag ska lägga mig i sängen och fortsätta läsa min bok
"det gud inte såg" lite halvknepig bok..
men har jag börjat läsa, måste jag fortsätta..

Och inge  pengar har man heller..
Äre verkligen ingen som vill köpa mig ??

Fem kr samlag.. Alla samlag fem kr..

Haha.. Elena läser du detta antar jag att du just nu garvar ihjäl dig =))

Sov Gott Folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0