full o gla..


När jag är fuller då är jag glad,
när jag är glad, är jag vacker
då går jag runt uti falu stad bland
röda hus och baracker..
varenda pojke har jag omkuller,
det gör jag alltid när jag är fuller..
såå vaacker,
såå vaaacker...

ja, min kära sambo skulle nog säga att denna låt passar på mig.. haha..
som jag var förut kanske, ja jag kan ju inte göra annat än att hålla med..
Nu när jag har börjat fundera på om jag ska dricka på lördag så minns jag
ju hur jag var förr när jag var full.. USCH !!!
Ja, kan väl säga som så att jag på nå konstigt vis alltid svettades när jag drack ;P
så ja, det slutade alltid med att jag visade brösten..
säg, finns det någon i falun som inte sett mina bröst ?!
Jo klart att det finns, men inte många.. Haha ! Ja visst är det tragiskt, men va ska jag
säga, Ung och dum kanske ??!
Jag tror och HOPPAS då förstås att jag inte är sån nu om jag skulle bli full.. ne skulle nog
inte tro det, sist jag var full var jag ju 18 och då är man ju som man är, right ?!

Idag har vi inte gjort mycket alls.. ne i princip ingenting..
Lucas kliar sig, har fått nå utslag, en del säger att det kan vara allergi, har det ej gått över
till veckan så får Bvc titta på det.. eller ja de kan ju titta på det i samma veva som vi sk a
ta pricktest, men antar att man får vänta någon vecka innan man får en tid..

lääängtar som en tok till helgen.. var så länge sedan jag var ut på festligheter ;P !

Fullt upp i veckan känns det som, tisdag iaf ska jag gå på bio - män som hatar kvinnor, med tjejen
jag är kontaktperson åt.. ska bli skoj, liite drygt att sitta still sååå läääääänge bara..
får köpa MYCKET popcorn ;P !

Ne nu ska jag spela på kingen, christer är så jävla tråkig o tittar på gudfadern , BLÄ ! !
Ja jag giller inte de filmerna..

Kommentarer
Postat av: Cattis

underbara Män som hatar kvinnor den e skita bra!!:)skulle lungt kunna se dej både 2 o 3 gånger till:)

2009-04-12 @ 23:11:17
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0